Post Page Advertisement [Top]



Ίσως η πιο πρακτική και οικονομική εφαρμογή για να κάνετε απλή διαχείριση των εσόδων και των εξόδων σας!

Η εφαρμογή απλής διαχείρισης Εσόδων και Εξόδων σε Excel, αποτελείται από τις παρακάτω καρτέλες:


1. Λογαριασμοί

Χρησιμοποιήστε αυτό το φύλλο για να εισάγετε τους δικούς σας λογαριασμούς εσόδων - εξόδων. Η εισαγωγή γίνεται πατώντας στο πράσινο (για έσοδα) ή το πορτοκαλί (για έξοδα) κουμπί +ΝΕΟ. Γράφετε το όνομα του λογαριασμού και προαιρετικά μία περιγραφή. 

Οι λογαριασμοί που εισάγετε σε αυτό το φύλλο είναι διαθέσιμοι να τους επιλέξετε από λίστα όταν καταχωρείτε τις κινήσεις τους, για να μη χρειάζεται να τους γράφετε.

Αν εισάγετε μία παύλα μέσα σε παρενθέσεις (-) στο όνομα κάποιου λογαριασμού, η εφαρμογή θα υπολογίζει αυτόματα με αρνητικό πρόσημο τα ποσά του συγκεκριμένου λογαριασμού. Για παράδειγμα, τυχόν επιστροφές από πωλήσεις μπορείτε να τις εισάγετε ώς "Επιστροφές (-)" όπως στο παράδειγμα της φωτογραφίας.


2. Καταχώριση Συναλλαγών Εσόδων - Εξόδων


Πώς καταχωρείτε κινήσεις εσόδων - εξόδων στην εφαρμογή:

▪ Κάντε κλικ στα 2 κουμπιά στο επάνω μέρος για να προσθέσετε μια νέα συναλλαγή Εσόδων ή Εξόδων. Με το πράσινο εισάγετε μία κίνηση εσόδου, με το πορτοκαλί μία κίνηση εξόδου.

▪ Κάθε συναλλαγή πρέπει να έχει ημερομηνία, περιγραφή, και ποσό. Για κατηγορίες με αυτόματο αρνητικό πρόσημο, εισάγετε θετικό ποσό, η εφαρμογή θα το υπολογίσει αυτόματα ως αρνητικό.

▪ Μπορείτε είτε να πληκτρολογήσετε μια ημερομηνία, είτε να κάνετε διπλό κλικ στο αντίστοιχο πεδίο για να επιλέξετε μια ημερομηνία από το αναδυόμενο ημερολόγιο.

▪ Επιλέξτε την κατηγορία λογαριασμού από την αναπτυσσόμενη λίστα.

▪ Οι συναλλαγές δεν χρειάζεται να εισάγονται σε συγκεκριμένη χρονολογική ή άλλη σειρά.


3. Αναφορά Εσόδων Εξόδων
Για να "τρέξετε" την αναφορά, το μόνο που χρειάζεται είναι να συμπληρώσετε ημερομηνία έναρξης και λήξης και μετά να πατήσετε στο κουμπί ανανέωσης (το "γρανάζι" στο πάνω μέρος). Μπορείτε να επιλέξετε ημερομηνίες από αναδυόμενο ημερολόγιο κάνοντας διπλό-κλικ στα πεδία ημερομηνιών. Μπορείτε επίσης να εκτυπώσετε την αναφορά ή να την εξάγετε σε αρχείο PDF χρησιμοποιώντας τα δύο κουμπιά δίπλα από το κουμπί ανανέωσης.


Η Απλή Εφαρμογή Διαχείρισης Εσόδων και Εξόδων σε Excel κοστίζει 60 ευρώ εφάπαξ, χωρίς ετήσια ή άλλα κόστη. Μπορείτε να την παραγγείλετε με την ασφάλεια συναλλαγών του Paypal πατώντας στο παρακάτω κουμπί παραγγελίας και να την παραλάβετε στο email σας, ή με ένα μήνυμα μέσω της φόρμας επικοινωνίας της ιστοσελίδας. 


Επειδή πρόκειται για αρχείο Excel, μπορεί να παραμετροποιηθεί περαιτέρω με βάση τις επιθυμίες και προδιαγραφές σας. Σε αυτή την περίπτωση, στείλτε μας ένα μήνυμα στο apps@customexcelapps.gr 


Δείτε και αυτό:
Αν σας ενδιαφέρει μία ολοκληρωμένη εφαρμογή διαχείρισης των εσόδων/εξόδων καθώς και των τιμολογίων/πληρωμών/υπολοίπων πελατών και προμηθευτών, δείτε την πλήρη έκδοση της Εφαρμογής Διαχείρισης Εσόδων Εξόδων

Bottom Ad [Post Page]

Σημείωση: όλες οι αναγραφόμενες τιμές των εφαρμογών δεν περιλαμβάνουν ΦΠΑ 24%

| Designed by Colorlib